A jéje.. MyšMaš.. Návrat...

Vůbec nevím jak bych měla tenhle článek vlastně pojmenovat. A stalo se :D.
Víte je to šílený, že poslední článek jsem napsala v únoru. Mám za sebou velmi těžké období a řadu změn. Stalo se toho tolik o co bych se s vámi ráda podělila. Je mi jasné, že většina už na mě zanevřela a myslí si třeba, že už sem nenapíši. Věděla jsem, že napíši.

Tak v první řadě, mám zase instagram po nějakém tom roce a tam dávám věci z mého dění a toho co se u mě děje. Je pro mě lehké něco vyfotit jelikož miluji focení a jednoduše to hodím na instagram. Zároveň tam přijdete na zajímavé lidi a kupu inspirací. Takže kdo by chtěl MŮJ INSTAGRAM .

Sled událostí. Nechtěla jsem psaní pověsit jen tak na hřebík a momentálně na něj asi budu mít dost času. Doufám! Následující týden se stěhuji. Už počtvrté za můj živůtek. Nemám ráda změny a bude to pro mě těžké i když jde jen o stěhování v rámci několikati ulic. Pozitiva jsou, že budu blíže přírodě a nyní mě moji blízcí budou moci věčně hledat asi v lese a u vody a potůčků. :D
Stěhování sebou nese velké nákupy. Hrůza a děs. Už se těším až budu v novém a budu si číst nějakou super knihu. Koupila jsem si Lady Fuckingham...... 

Práce je u mě pořád stejná. Nebaví mě ale už jen měsíc. A pak tradá dělat, cokoliv jiného. Měla jsem pohovor a řekli mi, že mě je u nich škoda. Jak milé :D. Uvidíme co semnou udělají.

Nákupy kamenů u mě nepřestali, hodně jich fotím na instagram. Miluji jejich focení. Achjo! Nyní v tomhle krásném a rozkvetlém měsíci bude zase výstava minerálů Brnooo. Snad mě něco zbude z nákupů do bytu. 

Asi píši páté přes deváté, že? 

Jezdím nyní často do Prahy. Nějak se mi líbí ale max na nějakých pár dnů a stačí. Hodně lidí. Líbí se mi bydlet chvíli v hotelu nebo apartmánu. Tohle budu provádět asi stále častěji.
Byla jsem na koncertě 30 seconds to Mars. Jinými slovy, viděla jsem Jareda! Ooooo.... Moc hezký zážitek.

Asi vás budu bombardovat ají fotkami. 

Zda si tenhle šílený článek někdo přečte tak prosím, myslete na mě a přejte mi štěstí do nejbližších dnů. Děkuji.

Velice pozitivní kamínek a to Křišťál se Sagenitem. :)
Fotka uživatele Martina Závodníková.

Komentáře

  1. Nádherné kryštály, odteraz ťa začínam na IG sledovať :D
    Prajem veľa šťastia a síl do ďalších dní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Věřila jsem, že se vrátíš! V naději jsem se tady vracela a většinou jsem odcházela s pokleslou náladou, ale nikdy jsem nepřestala doufat. A když jsem včera viděla tento článek - zatraceně, však se mi i srdce muselo na chvíli zastavit radostí :D (a málem jsem zmeškala kino, jak jsem si to pročítala chvilku před odjezdem, to už něco znamená :D ) Koncert 30 Seconds to Mars ti závidím! Jestli máš z koncertu nějaké fotky a videa, určitě se o ně poděl :3
    Taky ti přeji do dalších dnů spoustu štěstí, budu na tebe myslet a posílat pozitivní energii a hodně sil a pevných nervů na stěhování :3

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, já jsem sem občas zašla abych se pozitivně naladila, protože něco příjemného bych uvítala.
    Instagram bohužel nevedu a vést nechci. Jinak v těch šatech ti to moc sluší :)
    Abych se přiznala, sebe si jaksi vůbec neumím představit jak se stěhuji.
    No... bydlet v hotelích by mě rozhodně taky bavilo :) Ale ty peníze...Prahu moc nemusím, ale třeba do té botanické , tam musím vždy, a taky se tam chystám, asi pojedu na kurz floristiky :).
    Jinak ti přeji hodně štěstí s tím vším, zvládáš to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se tak těšila až znovu napíšeš! :) Já mezitím,co si tu nebyla, změnila blog z thewaybya.blogspot.cz na vlastní doménu, tak aby si věděla :) Odkaz budeš mít u tohoto komentu. Držím ti palce při stěhování a s hledáním nové práce. Na instagramu jsem tě followla :) Je skvělé, že budeš blíže přírodě. Sama jsem kousek u lesa a je to super. Co se týče těch apartmánů, máš pravdu, ráda se nechám občas obsloužit s pocitem, že můžu rozbordelit pokoj, který nemusím uklízet já :D !

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že jsi se zase ozvala a doufám, že ozveš i znovu! :) Určitě ti přeju mnoho štěstí, ale věřím, že všechno zvládneš, tak jak máš. :) Na instagram mrknu, na tom jsem pořád! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí