Nabíjení kamenů

Chtěla bych vám napsat krátký článeček o nabíjení kamenů a proč jej provádět.
Tak se do toho pusťme.

Samozřejmě předtím než-li budeme s kamínkama nějak dál zacházet tak bychom je měli pečlivě Očistit . A dál je můžeme nabíjet a o tom vlastně bude tento článek a nebo můžeme kameny Programovat .

Kameny se dělí na takové 3 skupinky. 

  • projektivní (nabíjení na slunce) - říkám jim lépe prostě sluníčkové 
  • receptivní (nabíjení na měsíc) - měsíční 
  • projektivní i receptivní (můžeme je nabíjet jak na slunci tak na měsíci)
Nyní tu je asi prostor na otázku. Jak poznám který kámen na co je?
Pokud s kameny pracujete již dlouhou dobu tak to prostě intuitivně poznáte co jakému vyhovuje. Třeba je hloupost dávat Měsíční kámen nabíjet na Slunce. 
Kameny co se nabíjí na slunci mají většinou živější barvy, jako například červenou a hnědou, oranžovou ale určitě se jen tímhle pravidlem neřiďte. Také ty kameny co na Slunci blednou tak na ně určitě nepatří a proto to jsou ty na Měsíc.
Kamínky na Měsíc tak bývají většinou ale není to pravidlo, zelené, šedé, černé, modré, fialové,... Bývají to většinou kameny co nás mají uklidňovat. Naopak ty co mají dodávat hodně energie a životní síly tak jsou hodně ty na Slunce.
Pokud vám to dělá problémy dá se to odhadnout i z toho odkud kámen pochází. Pokud pochází z pouště tak mu určitě udělá radost když jej vystavíte na Slunce ale pokud máte takový Larimar který je sice z Dominikánské republiky ale pozor! Těží se několik kilometrů hluboko pod zemí a na Sluníčku bledne, takže je pochopitelně na Měsíc.
Ty kamínky co jsou na Slunce tak můžete dávat zároveň na Měsíček ale ty co jsou na Měsíček tak nedávejte na Sluníčko protože by jim mohlo ublížit.

Jasný kámen na Měsíc, jelikož se ají nachází v jeskyni a ve tmě. 

Naslouchejte svoje kameny, pečlivě si je prohlížejte a dojde vám jak s nimi máte pracovat. Sami vám to řeknou! 

Existují ají kameny co jsou nejspíše mimozemského původu třeba Vltavín, tak to je samozřejmé, že jej dáme na Měsíc. 
Když si nevíte rady, raději jej dávejte na ten Měsíček jelikož tak jim vůbec neuškodíte.

Já a nabíjení kamenů.
Víte, že se kamenům hodně věnuji již od malička takže já si vedu dokonce záznamy kdy byl jaký kámen kdy nabit. Abych žádné neochuzovala a nějak jsem to střídala protože jim mám mnoho. Sluníčko nám svítí skoro každý den, takže to je super. Ale Měsíček má své fáze a když je v úplňku tak je to nejvhodnější doba na nabíjení kamenů. Úplněk bývá vždy tak nějak začátkem měsíce. Vždy všechny kameny co chci dát na úplněk na který celý měsíc čekám, tak pořádně očistím jako před každým nabíjením.
Vážně každý úplněk kameny poctivě nabíjím, miluji Měsíc. Kdybych byla kámen tak určitě budu ten co se nabíjí na Měsíci. :D :D

Moje úžasné kuličky které pocházejí s Utahu a milují Slunce.

Můj malinkatý Prorocký kámen je z Egyptu z pouště, takže Slunce. 

Kam kamínky dávám při nabíjení? 
Co si budeme nalhávat, nejlepší je dát kameny ven do trávy. Pokud máte zahrádku tak je to úplně super. Nechat je hezky v trávě na Sluníčku nebo Měsíčku. Ovšem pokud si rádi pospíte a necháte kameny nabíjené Měsícem přes celé dopoledne na slunci v trávě :D.. A proto je většinou raději dávám na parapet ven na stranu kde Měsíc zůstává nejdéle.

Tohle jsem si pořídila v Kiku a dávám v tom kameny na parapet. Ideální :).

Pozor na internetu někdy bývají chybné informace o tom jak který kámen nabíjet. 

Ovšem pozooor, nemáme jen nabíjení na Slunci a Měsíci. Můžeme nabíjet jakékoliv kamínky také v Křišťálové drúze. Některé kameny si dobijí energii u květin, jako například Kyanit/Disthen. Můžete je dobít svojí energií, ale to moc nedoporučuji.


Kdyby jste si nevěděli s nějakým kamínkem rady, tak se nebojte se na mě obrátit. :)

Siren

Komentáře

  1. Dnes/zajtra má byť spln tak sa chystám nabíjať väčšinu kameňov :) Bolo by úplne úžasné, keby si spravila nejakú tabuľku ako očisťovať a nabíjať kamene ako pdf-ko aby sa to dalo stiahnuť aj pre ostatných milovníkov kamienkov :)
    Veja
    veja-the-writer.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také už si chystám kamínky! :) Určitě o tom popřemýšlím a nějaké základní by tam mohli být to ano. Všechny asi ne to bych se upsala :D uvidíme :). DObrý nápad! :)

      Vymazat
  2. Čim dál tim více o tomhle čtu, tak tim více si mě navedla ke koupení kamenů.. netušila jsem ani z kousku, že kameny mají až takovou moc, že se musí nabíjet, očišťovat.. ale je to naprosto úžasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že takové články baví ají ty kteří se o kamínky moc nezajímají! Je to ají takový určitý relaxační proces o ně tak pečovat :). Kameny mají vážně velkou energii a musí se snima ají patřičně zacházet.

      Vymazat
  3. Já vůbec nevěděl, že se dají nabíjet. A naprosto jsem netušil, že se v tom rozlišují do třech kategoriíí. :D Chytré to s tím podzemním kamením z Dominikánské republiky - dobrý příklad! :)
    Jéé, ty se vždy při úplňku podstívě nabíjíš. :) Být já kámen, tak tě budu mít rád! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že je tu pro některé něco nového taky :D.
      Ano já jsem poctivá :D v něčem až moc. A děkuji :) já myslím, že mě moje kameny mají rády. :3

      Vymazat
  4. Kamenům jsem díky nabíjení nepřišla na chuť i když bych hrozně ráda. Věřím, ze v nich je hodně sílu, kterou bych občas potřebovala.
    Šárka z blogu skarkiska.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ne každý na takové věci je :) chápu to. Třeba k nim jednou najdeš cestu.

      Vymazat
  5. Pěkný článek, také občas nabíjím :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Já si vždycky myslela že kameny nabíjejí jen nás. A ony potřebují taky to samé. Děkuju za pochvalu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, občas jim musíme prokázat také nějakou službu. Není zač :) :).

      Vymazat
  7. Jojo, svůj článek jsi vydala ve velmi příhodný čas, těsně před úplnkem. :) Už dychtivě jsem tuto noc očekávala, ať konečně ty vyšťavené chudinky můžu vystavit na měsíční paprsky. :) A hned jsou zase cítit silnou rezonací, když je držím v dlani! Akorát mně se při tom úplňku nespalo nejlépe, asi jsem byla dobíjena taky... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to byl účel, článek jsem chtěla vydat už delší dobu ale tato chvíle byla jako pro něj :D.
      Také se vždy na tu noc těším. Když ráno kamínky uklízím tak je to vždy tolik energie z nich! Jako by přímo zářili. Většinou také moc nespím a hlavně mě budí to jak Měsíc září do oken a já pak na něj koukám a nechce se mi ani spát třeba :D.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí