Kde se to bere?

Víte hned ráno jak jsem se dnes vzbudila tak mě v hlavě úplně zase přecvaklo.

Nemyslím to nějak ve špatném slova smyslu. Taky se vám stává, že vás něco napadne a vy prostě víte, že to tak je? A myslím to všeobecně.
Moje sny. Někteří si je pamatují a někteří ne. Patřím do té první skupiny. Některé sny jsou takové obyčejné ale některé mají něco do sebe. Mě se stává, že ve snech vidím záblesky toho co už se stalo. A nemyslím můj současný život ale ty minulé životy. Takže jakmile se vzbudím tak hlavně nevím která bije a kdo jsem. A tak dál. Začne mi být smutno jako bych sem ani nepatřila ale po chvíli se z toho vzpamatuji. Někdy jsou sny vážně zajímavé a ukáží nám toho mnoho. Zrovna dnes se mi to stalo. Možná je to tím, že jsem začala nosit na krku Shattuckite protože se mi s ním stávají prostě takové věci. Díky snům jsem se toho mnohé dozvěděla.

Měsíček vyfocený po práci na zahrádce.

A je zase pondělí. Já mám tentokrát celý týden pracovní a musím říci, že začal moc hezky. Je krásné počasí ale má být hezky jen dnes a po zbytek týdne má nepřetržitě pršet tak jsem zvědavá jak to bude. Jelikož žiji ve městě které je v takové dolině tak tu vždy je mlha skoro do odpoledne ale to se mi líbí. Vyjdete nad město a máte na to krásný pohled a je to kouzelné. 
Tento týden mi má přijít kniha o Vltavínech tak se moc těším jestli se dozvím něco nového. 

Cesta z práce.

Co se týká víkendu tak byl u mě docela poklidný. V sobotu jsem šla do práce odpoledne stále pršelo tak jsme si zašli s přítelem do kavárny a neděle nakonec dopadla tak jak jsme neplánovali. Celou neděli pršelo také. Prošli jsme se jen do obchodu pro něco dobrýho a zalehli do postele a dokoukali seriál "Perníkový táta". Musím říct, že byl vážně super. Mrzí mě, že už je konec. Vždy si vše tak beru, když dočtu knihu a nebo dokoukám třeba právě seriál na který jsem koukala dlouhou dobu. To jsem celá já. 


A jak jste se měli vy? 

Komentáře

  1. Mne bude o chvíľu chýbať seriál Pretty Little Liars. Pozerám ho už druhý mesiac (ach tie moje seriálové maratóny!) a pomaly sa dostávam k poslednej časti. Bude mi veľmi chýbať relax pri svojej obľúbenej sérii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to jsem se také dívala ale to už je hodně dlouho a pak nebyl čas tak jsem to nikdy nedokoukala :D.

      Vymazat
  2. http://teprve.blog.cz

    To mě se zase občas stává, že zažiju nějakou věc, u které si uvědomím, že se mi to zdálo. Že je to z nějakého dávného a zapomenutého snu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco jako Deja vu? Akorát snové :), taky se může stát. Já se ve snech vracím na stejná místa třeba.

      Vymazat
  3. Sny mám promítají naše podvědomí. To, na co jinak zapomeneme, ale je to tam. Nicméně můj čas zaobírá škola, čtení, seriál, step a kamarádi. U nás je ošklivě pořád už od začátku září.

    Andey
    lifeis-beautil.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škola byl pro mě největší požírač času. Tak je ošklivo asi vážně všude už :) ale mě se to líbí.

      Vymazat
  4. Ja to mám so snami podobne, teda niekedy mi akoby dopredu napovedali, čo sa bude diať, samozrejme len tak v symboloch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je blbý když si je někteří fakt nepamatují :). Já si je dřív ají zapisovala, pak jsem měla velmi špatné období a zdáli se mě spíše takové noční můry pro mě a od té doby nezapisuji.
      Ano sny nám nikdy neodkryjí nic celé :) na většinu si musíme přijít. Chce to pořádně bystrou mysl.

      Vymazat
  5. Já patřím též do první skupiny, bohužel často prožívám noční můry než nějaké krásné sny, takže to mám hodně divoký :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem mívala dřív hodně noční můry škaredý. Ale už dlouho jsem neměla zlý sen :).

      Vymazat
  6. Taky patřím do té první skupiny. Někdy se mi to co se mi zdálo skutečně stane, hodně se mi taky zdá že létám. Horší je to u nočních můr, ty bych si radši nepomatovala 😄
    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně ! Taky mám lítací sny a to je vždy vážně super :D lítám si kam chcu a pak jsem zklamaná ráno, že neumím lítat skutečně :D.

      Vymazat
  7. Já mívám také sny, ale vůbec to nesouvisí s realitou.Jinak se snažím, abych ten život nežila jen tak naprázdno.

    OdpovědětVymazat
  8. úplne poznám ten pocit konca a nostalgie, čo má teraz človek robiť ďalej, či už je to pri nejakom seriále, alebo vážnejších životných situáciách :).
    čo sa týka snov, ja patrím do skupiny, ktorá si ich nikdy (99% z nich) vôbec nepamätám... ale mám problém s tým, že niekedy neviem, čo bola realita v podobe spomienok, alebo čo len sen, ktorý sa mi niekedy sníval a častokrát táram nezmysli, ktoré sa nikdy nestali, iba ako snový zážitok v mojej plnej hlave... :).

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano většina žen už takových citlivých bude :) aspon nejsme žádný pařezy! :D
      Někdy je to lepší si to nepamatovat ale většinou je to zábava co se člověku zdá kolikrát ají za kraviny! :D A to se mi stává taky hodně často, třeba, že někomu něco řeknu a pak se ho ve skutečnosti musím ptát zda to tak je a ten dotyčný pak na mě kouká, že třeba to není pravda :D.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moqui Marbles - živoucí kameny

Jak se chránit před destruktivní energií a entitami

Orákulum Vizí